Tokion pörssi nousi korkeimmilleen sitten vuoden 1990
Tokion pörssin Nikkei 225 -indeksi ylitti maanantaina psykologisesti tärkeän 30 000 pisteen rajan ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin. Edellisen kerran pörssi on ollut näin korkealla vuonna 1990. Kaupankäynnin päätyttyä maanantaina indeksi oli noussut päivän aikana 1,91 prosenttia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.