Tokion pörssi nousi korkeimmilleen sitten vuoden 1990

Tokion pörssin Nikkei 225 -indeksi ylitti maanantaina psykologisesti tärkeän 30 000 pisteen rajan ensimmäistä kertaa vuosikymmeniin. Edellisen kerran pörssi on ollut näin korkealla vuonna 1990. Kaupankäynnin päätyttyä maanantaina indeksi oli noussut päivän aikana 1,91 prosenttia.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.