Tehyn ekonomisti lataa: rakenteelliseen alijäämään vetoaminen on pelkkää sumutusta – "Ei kai kukaan kutsu rankan juhlitun yön jälkeistä pahaa oloa rakenteelliseksi vaivaksi"

Sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattijärjestö Tehyn ekonomisti Ralf Sund kyseenalaistaa blogitekstissään talouskeskustelussa yleisesti käytössä olevan käsitteen rakenteellinen alijäämä, jota käytetään kuvaamaan kuntien taloutta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.