Ensimmäisten turistien on määrä lennähtää avaruuteen heinäkuussa – Suomessa lehtori Annette Toivonen tekee aiheesta väitöskirjaa ja vieläpä kestävän kehityksen näkökulmasta
Toivosen väitöskirja tuo esiin muun muassa globaalin tasa-arvon. Hän ehdottaa, että samoin kuin lentomatkailija myös avaruusmatkailija voisi kompensoida lentonsa.
Vuosikymmeniä haaveiltu kaupallisten avaruusmatkojen aika on vihdoin täällä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.