Noin 800 rajanylittäjää jätettiin testaamatta Vaalimaalla tiistaina – raja ruuhkautui Pietarista palanneista jalkapalloturisteista
Vaalimaan rajanylityspaikka ruuhkaantui tiistai-iltana EM-kisaturistien palatessa Suomeen Pietarista. Monien viranomaisten yhteisestä tietojenhankinnasta huolimatta ennakkoon ei saatu tarpeeksi hyvää tilannekuvaa siitä, paljonko EM-kisaturisteja oli minäkin hetkenä tulossa rajan yli, kertoo Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymän Kymsoten johtajaylilääkäri Marja-Liisa Mäntymaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.