Apulaisoikeuskansleri: Kela ei toiminut lainvastaisesti maksaessaan etuuksia prepaid-kortille tai maksuosoituksena ihmisille, joilla ei ole pankkitiliä

Kansaneläkelaitos (Kela) ei toiminut lainvastaisesti maksaessaan etuuksia prepaid-kortille tai maksuosoituksena asiakkaille, joilla ei ole pankkitiliä. Näin linjasi apulaisoikeuskansleri Mikko Puumalainen viime perjantaina antamassaan ratkaisussa .

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.