Apulaisoikeuskansleri: Kela ei toiminut lainvastaisesti maksaessaan etuuksia prepaid-kortille tai maksuosoituksena ihmisille, joilla ei ole pankkitiliä
Kansaneläkelaitos (Kela) ei toiminut lainvastaisesti maksaessaan etuuksia prepaid-kortille tai maksuosoituksena asiakkaille, joilla ei ole pankkitiliä. Näin linjasi apulaisoikeuskansleri Mikko Puumalainen viime perjantaina antamassaan ratkaisussa .
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.