Timo Harakka: Viimeisestäkin päästövähennyskeinosta löytynyt sopu

Liikenne- ja viestintäministeri Timo Harakan (sd.) mukaan viimeisestäkin päästövähennyskeinosta on löydetty yksimielisyys ilmasto- ja energiapoliittisen ministerityöryhmän kesken. Kyse on Harakan mukaan biokaasun tuotannon ja käytön moninkertaistamisesta.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.