Kansainvälisen atomienergiajärjestön johtaja vierailee Iranissa "jännitteiden vähentämiseksi"
Kansainvälisen atomienergiajärjestön (IAEA) johtaja Rafael Grossi vierailee Iranissa tänään. Vierailun tavoitteena on lieventää jännitteitä sen jälkeen, kun IAEA syytti Irania yhteistyön puutteesta järjestön kanssa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.