Kansainvälisen atomienergiajärjestön johtaja vierailee Iranissa "jännitteiden vähentämiseksi"

Kansainvälisen atomienergiajärjestön (IAEA) johtaja Rafael Grossi vierailee Iranissa tänään. Vierailun tavoitteena on lieventää jännitteitä sen jälkeen, kun IAEA syytti Irania yhteistyön puutteesta järjestön kanssa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.