Sähköyhtiö Fi-Nergyn asiakkaat saaneet aiheettomia laskuja perintätoimistolta, kertoo Kilpailu- ja kuluttajavirasto – Toimi näin, jos sait aiheettoman laskun
Sähköyhtiö Fi-Nergy Voima on lähettänyt aiheettomia laskuja entisille asiakkailleen, tiedottaa Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV). KKV:n mukaan monet yhtiön entiset asiakkaat ovat saaneet aiheettomia perintäkirjeitä, vaikka he olisivat jo aiemmin kiistäneet laskut ja reklamoineet niistä, KKV kertoo. KKV:n mukaan perintätoimiston lähettämiä laskuja ei pidä maksaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.