Lepäämään määrätty kuningatar Elisabet vietti yhden yön sairaalassa

Kuningatar Elisabet vietti keskiviikon ja torstain välisen yön sairaalassa mutta voi hyvin, Buckinghamin palatsi tiedottaa. 95-vuotiaan kuningattaren kerrotaan menneen sairaalaan alustaviin tutkimuksiin keskiviikkona, ja tämä oli palannut Windsorin linnaan lounasaikaan ja kevyisiin työtehtäviin torstaina.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.