Tanskan ex-maahanmuuttoministerille potkut parlamentista
Tanskan ex-maahanmuuttoministeri Inger Stöjberg erotettiin tiistaina parlamentista. Kansanedustajana toiminut Stöjberg tuomittiin viime viikolla 60 päivän ehdottomaan vankeusrangaistukseen.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.