Ingmanin jäätelötuotantoa ollaan siirtämässä pois Sipoon tehtaalta esimerkiksi Ruotsiin

Kuluttajatuotejätti Unilever suunnittelee Ingmanin jäätelötuotannon lopettamista Sipoon tehtaalla, kertoo yhtiö tiedotteessaan. Unilever suunnittelee tuotannon siirtämistä tehokkaampiin ja monikäyttöisempiin tuotantotiloihin esimerkiksi Ruotsiin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.