Ingmanin jäätelötuotantoa ollaan siirtämässä pois Sipoon tehtaalta esimerkiksi Ruotsiin
Kuluttajatuotejätti Unilever suunnittelee Ingmanin jäätelötuotannon lopettamista Sipoon tehtaalla, kertoo yhtiö tiedotteessaan. Unilever suunnittelee tuotannon siirtämistä tehokkaampiin ja monikäyttöisempiin tuotantotiloihin esimerkiksi Ruotsiin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.