Oikeuskansleri antoi ulkoministeriölle huomautuksen – paikalta palkattua henkilöstöä käytettiin virkamiestehtävissä

Oikeuskansleri Tuomas Pöysti on antanut ulkoministeriölle huomautuksen sen noudatettua pitkäkestoisesti ja vakiintuneesti selvästi lakiin perustumatonta menettelykäytäntöä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.