Ravintolarajoitukset poistuvat koko maasta maaliskuun alussa
Suomessa voimassa olevat ruoka- ja anniskeluravintoloita koskevat rajoitukset poistuvat maaliskuun alussa, hallitus päätti valtioneuvoston yleisistunnossa torstaina. Maaliskuun ensimmäisestä päivästä alkaen anniskelua, aukioloaikaa, asiakasmäärää sekä istumapaikkoja koskevat ravintolarajoitukset poistuvat käytöstä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.