Ravintolarajoitukset poistuvat koko maasta maaliskuun alussa

Suomessa voimassa olevat ruoka- ja anniskeluravintoloita koskevat rajoitukset poistuvat maaliskuun alussa, hallitus päätti valtioneuvoston yleisistunnossa torstaina. Maaliskuun ensimmäisestä päivästä alkaen anniskelua, aukioloaikaa, asiakasmäärää sekä istumapaikkoja koskevat ravintolarajoitukset poistuvat käytöstä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.