Kotkaan suunnitellaan sadan miljoonan euron suuruista vihreän vedyn ja uusiutuvan kaasun laitosinvestointia – Laitoksen hukkalämpö on tarkoitus hyödyntää Kotkan Energian kaukolämpöverkostossa
Nordic Ren-Gas suunnittelee isoa investointia Kotkaan. Aiemmin tänä vuonna yhtiö on aloittanut vastaavat valmistelut Mikkelissä, Tampereella ja Lahdessa.
Kotkaan suunnitellaan suurta vihreän vedyn ja uusiutuvan metaanin laitosinvestointia. Kotkan Energia oy ja Nordic Ren-Gas oy ovat sopineet yli sadan miljoonan euron tuotantolaitoksen toteutettavuussuunnittelusta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.