Koronatartuntojen määrä on kääntynyt nousuun varuskunnissa, mutta tilanne on yhä rauhallinen

Varotoimenpiteenä alokkaiden palvelus alkoi 12 päivän yhtäjaksoisella palveluksella ilman vapaita.

Varuskunnissa oli torstaina kirjattu koronaan sairastuneeksi 198 varusmiestä. Osa heistä sairastaa tautia kotona.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.