Koronatartuntojen määrä on kääntynyt nousuun varuskunnissa, mutta tilanne on yhä rauhallinen
Varotoimenpiteenä alokkaiden palvelus alkoi 12 päivän yhtäjaksoisella palveluksella ilman vapaita.
Varuskunnissa oli torstaina kirjattu koronaan sairastuneeksi 198 varusmiestä. Osa heistä sairastaa tautia kotona.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.