Entinen ympäristöministeri Paula Lehtomäki pitää Nord Streamia ensisijaisesti ympäristölupa-asiana

Entinen ympäristöministeri Paula Lehtomäki (kesk.) on edelleen sitä mieltä, että Nord Stream oli Suomelle ensisijaisesti ympäristölupa-asia.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.