Entinen ympäristöministeri Paula Lehtomäki pitää Nord Streamia ensisijaisesti ympäristölupa-asiana
Entinen ympäristöministeri Paula Lehtomäki (kesk.) on edelleen sitä mieltä, että Nord Stream oli Suomelle ensisijaisesti ympäristölupa-asia.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.