Ilmastopaneeli ehdottaa Suomeen kansallista tieliikenteen päästökauppaa – nostaisi polttoaineen hintaa, mutta saisi varmasti päästöt kuriin

Suomessa voitaisiin ottaa vuonna 2026 käyttöön kansallinen tieliikenteen päästökauppa, ehdottaa Suomen ilmastopaneeli.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.