Ilmastopaneeli ehdottaa Suomeen kansallista tieliikenteen päästökauppaa – nostaisi polttoaineen hintaa, mutta saisi varmasti päästöt kuriin
Suomessa voitaisiin ottaa vuonna 2026 käyttöön kansallinen tieliikenteen päästökauppa, ehdottaa Suomen ilmastopaneeli.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.