"Juuso-karhun kanssa kovasti halattiin" – Kuusamon Suurpetokeskuksessa hallinto-oikeuden välipäätös oli helpotus, työt jatkuvat talvisilla rutiineilla
Kuusamon Suurpetokeskuksesta kuvataan tunnelmia helpottuneiksi torstaisen hallinto-oikeuden välipäätöksen jälkeen. Sen nojalla keskus saa toistaiseksi jatkaa eläintenpitoa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.