T24: Heitätkö Virosta ostetut tölkit roskiin? – ei kannattaisi, tämän verran niistä saa rahaa

Moni suomalainen Viron-matkaaja saattaa heittää Tallinnassa ostetun limu- tai oluttölkin roskiin, vaikka sen pantista maksettaisiin rahaa.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.