"Siinähän ne" – presidentti Niinistö vahvisti Nato-lait allekirjoituksellaan
Suomen Nato-jäsenyys otti torstaina taas askeleen eteenpäin, kun presidentti Sauli Niinistö vahvisti Suomen Nato-jäsenyyttä koskevat lait presidentin esittelyssä iltapäivällä. Presidentin allekirjoitusten jälkeen Nato-jäsenyyden kansallinen hyväksyntä Suomessa on valmis.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.