Öljyvahingon torjuntatyöt ovat jatkuneet Saimaalla jo noin kaksi viikkoa – Kemiran lipeätehtaasta vuosi vesistöön yli tuhat litraa öljyä

Öljyvahingon torjuntatyöt ovat jatkuneet jo noin kaksi viikkoa Etelä-Karjalassa Joutsenossa, kun lipeätehtaalta valui 1 100 litraa öljyä Saimaaseen huhtikuun puolivälissä. Vuodosta ei ole pelastuslaitoksen mukaan merkittävää vaaraa alueen luonnolle.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.