Noin 11 000 ihmistä osoitti mieltään rasismia ja fasismia vastaan Helsingissä – "Tällaisen maltillisenkin ihmisen sietokyky ylittyi"
Sunnuntaina Helsingissä järjestettyyn rasismia ja fasismia vastustaneeseen mielenosoituskulkueeseen osallistui Helsingin poliisin arvion mukaan noin 11 000 ihmistä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.