Jopa 3 000 ihmistä osoitti Helsingissä mieltään Gazan siviilien puolesta
Helsingissä Gazan siviilien puolesta lauantaina iltapäivällä järjestettyyn mielenosoitukseen osallistui poliisin arvion mukaan noin 2 500–3 000 ihmistä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.