Jopa 3 000 ihmistä osoitti Helsingissä mieltään Gazan siviilien puolesta

Helsingissä Gazan siviilien puolesta lauantaina iltapäivällä järjestettyyn mielenosoitukseen osallistui poliisin arvion mukaan noin 2 500–3 000 ihmistä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.