Omien aurinkopaneeleiden tuottama sähkö kannattaa käyttää itse, selviää tutkimuksesta

Aurinkopaneelien omistajien kannattaa käyttää paneelien tuottamaa sähköä mieluummin itse kuin myydä sitä sähköverkkoon. Asia selviää Turun yliopiston tutkimuksesta, josta on julkaistu vertaisarvioitu artikkeli Applied Energy -lehdessä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.