Omien aurinkopaneeleiden tuottama sähkö kannattaa käyttää itse, selviää tutkimuksesta
Aurinkopaneelien omistajien kannattaa käyttää paneelien tuottamaa sähköä mieluummin itse kuin myydä sitä sähköverkkoon. Asia selviää Turun yliopiston tutkimuksesta, josta on julkaistu vertaisarvioitu artikkeli Applied Energy -lehdessä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.