Tuhansia ihmisiä eristetty kahdelle risteilyalukselle koronavirustartuntojen takia

Kahden risteilyaluksen matkustajat ja miehistö ovat joutuneet karanteeniin koronavirustartuntojen takia. Japanin Jokohamassa eristetyllä Diamond Princess -risteilijällä on noin 3 700 ihmistä, jotka joutuvat jäämään alukselle karanteeniin 14 päiväksi eli viruksen oletetun itämisajan ajaksi.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.