Ahdistusta, masennusta, itsemurha-ajatuksia... Kysely valottaa koronapandemian vaikutuksia yhdysvaltalaisten mielenterveyteen – "Aikuiset eivät ole kunnossa Amerikassa"

Yhdysvalloissa lähes 41 prosenttia kyselytutkimukseen vastanneista on kokenut mielenterveysongelmia pandemian takia.

Onko koronapandemia koetellut mielenterveyttäsi? Onko se laukaissut ahdistuksen tai masennuksen?

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.